dimarts, 6 de novembre del 2012

Benvinguts

Hola a tothom i benvinguts,

en primer lloc em presento: em dic Núria Lisbona i sóc estudiant de 4t de psicologia a la Universitat de Girona. Tinc 21 anys i les meves dues grans passions són els nens i el teatre. 

Ara que ja sabeu una mica més sobre mi, us explicaré el motiu pel qual he creat aquest espai. 
Enguanya participo amb el projecte Rossinyol de la UdG com a mentora. Aquest projecte consisteix en que alumnes de la Universitat que ho desitgin, poden fer de mentors a nens i nenes de la ciutat ( o d'altres localitats com Palamós, Lloret, etc) per tal d'aconseguir integrar-los dins la nostra societat, estimular-los amb els estudis, etc.



Aquest blog vol ser un espai de trobada on pugui escriure conjuntament amb el mentorat. Encara no el conec. No sé si serà nen o nena, quina edat tindrà ni quines seran les seves aficions. La veritat és que estic nerviosa. Tinc moltes ganes de començar les trobades amb ell/a però sobretot, tinc ganes de que arribi el 16 de novembre, el dia en que ens coneixarem, per viure'l tan intensament com m'han explicat que es viu. Tot això pot ser l'inici d'una relació única. 

Fins la propera!

núria*

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada