dijous, 14 de febrer del 2013

Un dia diferent


Hola a tothom, avui escric jo sola. Ja fa uns dies que com fem activitats fora del pis no podem penjar juntes i no pot ser que estigueu tan temps sense saber de nosaltres!

El passat dijous 31 de gener la Hana i jo vam anar al Museu del Cinema sortint de l'escola i per sorpresa nostra tancaven al cap de molt poc i no ens donava temps a visitar-lo. Així que ens en vam anar a berenar i cap al meu pis de Girona. Allà la Hanna va establir un nou rècord amb un dels seus jocs d'ordinadors preferits i em va ensenyar com superava tots els nivells! Una passada! Jo sóc molt dolenta amb aquests jocs i no passava del segon nivell...
Després d'això vam anar a una botiga a mirar sabates perquè els seus pares li compraran unes i volia que les anèssim a triar juntes. Vam demanar permís els botiguers per emprobar-nos sabates d'allò més faishions i fer-nos fotos com si fóssim súper estrelles i no hi van veure cap problema! Són una gent molt simpàtica!


Que guapa surt sempre a les fotografies!! Fins la propera!

núria*

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada